sobota, 1 stycznia 2011

Nowy Rok czas zacząć. . .

www.radiowski.com

Nie minęło 12 miesięcy, a Stary Rok znów poszedł do lamusa. Czas płynie nieubłaganie i nikogo nie oszczędza... Jaki był dla Was rok 2010? Dobry? Zły? Tłusty? Chudy? Ja zdecydowanie nie mogę narzekać na minione 12 miesięcy: założyłam kanał na YouTube, stworzyłam bloga, poznałam mnóstwo fantastycznych ludzi. Jednocześnie wiem, że rok 2011 przyniesie ze sobą wiele zmian, zwłaszcza w życiu osobistym i zawodowym, i mam cichą nadzieję, że będą to zmiany na lepsze :).

A Wy czego życzycie sobie w Nowym Roku? Macie jakieś noworoczne postanowienia? Mam nadzieję, że cudownie spędziłyście noc sylwestrową i bezpiecznie wróciłyście do domu. Życzę Wam, aby w przeciągu najbliższych 12 miesięcy spełniły się Wasze najskrytsze marzenia, może nie wszystkie od razu, bo cóż by zostało na lata kolejne, ale choćby tych kilka. Życzę Wam wytrwałości w Waszych noworocznych postanowieniach i dążeniu do obranych sobie celów. Życzę Wam cierpliwości, jeśli czasem powinie Wam się noga - pamiętajcie, że po złych chwilach, zawsze przychodzą te lepsze. Życzę Wam wielu miłych chwil w gronie najbliższych i tych trochę mniej bliskich. Przede wszystkim zaś życzę Wam radości z życia, abyście potrafiły czerpać z niego pełnymi garściami i były w stanie odszukiwać szczęście w drobnostkach!

Do siego!

6 komentarzy:

  1. Mizz, za mną trudny rok ... I równie trudny przede mną. Ale jestem dobrej myśli, jak zwykle :)

    Życzę ci pasma sukcesów, i zawodowo, i pywatnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje cammie, na pewno trochę duchowego wsparcia mi się teraz przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego!!! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam rok pelen wyzwan,zawodowo i prywatnie spelniona choc z ostrym finiszem na koncu.Przede mna nowe wyzwania i na pewno nie bedzie latwo ale...mam dobre nastawienie:-)

    Zycze Ci abys dalej czula sie spelniona,zmotywowana z pasmem sukcesow na kazdym polu jakie sobie wymarzysz:-)))
    Gratuluje zmian i trzymam kciuki za powodzenie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hexx, nie wiem, czy jest czego gratulować, okaże się na dniach:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...